5 Ekim 2013 Cumartesi

Günümüzden Başlayalım

Herkes bu günden başlar gün ilerledikçe geleceğe doğru kaydırır yazdıklarını.
Bense tam tersi yönde ilerliyeceğim; günümüzden başlayıp parantez aralarında geçmişe gideceğim.

Buyrun başlayalım o zaman.
Nerden ?
Nerdeyim şu an ben ?
Milano...
Evet modanın giyim kuşamın başkenti.

2 haftadır burdayım. 4 yıl önce gezmeye gelmiştim. 3 günde koca şehri talan etmiştik. Şimdiyse bir kaç yıl burda kalmayı planlıyorum. Tabi param yeterse :( fakirlik zor tabi.
Şu an havalar soğuk burada. İtalya'da da kanun varmış 15inden önce kalorifer yakmak yasak. Donuyoruz yani.

Evet gelelim kızlar aklınızdaki sorulara İtalyan erkekleri...
Hadi hadi Milano İtalya deyince sabırsızlıkla bu kısmı beklemedik demeyin.

Malumunuz Türkiye'de bayan olmak hayli zor. Abaza erkek sayımız fazla yolda yürür laf yeriz göz tacizi, söz tacizi. Ve sanki biz suçluymuşuz gibi önümüze bakıp yürümek zorunda kalırız.

Efendim avrupa diyoruz medeni şehir diyoruz ama durum burdada aynı. Erkek her yerde erkek anlayacağınız!

Ama oran orantıya vuracak olursak Türkiye'deki kadar laf yemiyorsunuz. Göz tacizi takip etme sözlü taciz bunlar hayli az derecede. Tabi yaşanılan bölgede önemli.

Gelgelelim erkek profillerine.
Ülkede sektör bazlı gözlemler yaptım. Burda polisler çok yakışıklı yahu. Bir an için oturuo occupyMilano yapasım gelmedi değil.
Tabi erkekler bu kadar yüzü güzel olunca tercihlerde sapmalarda hayli yüksek oranda  :)
Bir de bir apaçi saç modeli tutulmuş bu sene baya. Yanlar kazınmış tepesi uzun saç!
Hayır yüzü güzel olana gidiyo da kardeşim apaçi model yahu daha modern birşeyle çıkın karşımıza.

Neyse kızlar siz hayallere daladurun benden bu günlük bu kadar!
Ben yatar!
Foto ve örnek gösterimlerle devam edeceğim.
Öpüldünüz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder