7 Ekim 2013 Pazartesi

Milano Günlükleri 1

Yağmurun başladığı ve sanırım hiç bir zaman dinmeyeceği bir haftaya girmiş bulunmaktayız.
Evet ne demiştim yaptım sıfırladım her şeyi bırakıp buraya geldim.
Ara ara hikayeme değineceğim tabiki ama önce gelin biraz Milano da gezelim sizlerle




Tabiki de klasik olarak Duamo'dan başlıyorum.Piazza Del Duamo da bulunan bu efsane kilise turistlerin uğrak yeri. Çevresi önü arkası hep kalabalık. Resimde de gördüğünüz üzere yağmurda bile insan seli hakim. 

Bu resimde gördüğün yer ise Milano'nun en eski alış veriş merkezi. Galleria Vittoria Emanuele. Milano mimarla için bulunmaz bir şehir her yapı her bina ayrı bir hikaye.
Şimdi Duamo'nun yan sokaklarda gezelim biraz sizinle


Bileniniz vardır belki. Milano expo 2015'e ev sahipliği yapıyor. Şehrin her yerinde bunun reklamları dolu.

Tamamen sanat ve kültür şehri diyebilirim. Amcanın resitali çok güzeldi doğrusu videosunu paylaşacağım sizlerle yakında :)


Hemen hemen her kafe, kaldırımda küçük sevimli alanları kaplıyor. İtalya'da insanlar dışarıda yemeyi açık havada oturmayı çok seviyorlar.




Bu karemiz ise magnum dükkanından. Evet burda magnum un kocaman kendine ait bir yeri var. Dondurmalar çok lezettli benden söylemesi ;)
 Milano Leonardo amcamsız olur mu! Tabiki hayır. Şahsiyetinin heykeli şehrin tam ortasında.



 Bitkilerden sebzelerden sanat icra eden amcam döktürmüş. Havuç bile burda sanatsal bir obje :D


 İtalyanlar için başka bir önemli şahsiyet Garibaldi. Kendisi ile bilgilere burdan ulaşabilirsiniz. http://tr.wikipedia.org/wiki/Giuseppe_Garibaldi 


Cadorna meydanı.


Evet canlar yağmur çamur gezdik durduk. Ahh ahh kim derdi bir kaç önce ben atlayıp buralara geleceğim her şeyimi bırakıp beş parasız. Mutluyum mutsuz muyum şu an bilmiyorum.
Milano'yu ufaktan gezdik. Yavaştan yavaştan iç dünyama doğru bir yolculuğa sürükleyeceğim sizleri.

Benimle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder