8 Ekim 2013 Salı

Okulun ilk günü Ne giydim?

Evet ara ara hikayeme değineceğimi söylemiştim. Her şeyimi varımı yoğumu bırakıp geldim buralara.
Burda ne mi yapıyorum? Master :)
Dersler ders programı çok yoğun. Bu benim modadan geri kalmam anlamına gelmiyo.
Okulun ilk günü diye rahat va salaş bir şeyler giymek istedim.
İşte okulun ilk günü kombinim:

 Üstümdeki montum yumuşacık bir dokuya sahip. Kış aylarında beni gayet sıcak tutacağına inanıyorum. Yakayı tamamen kapatabilme yada açma gibi iki seçeneğe sahip :) malum sık sık faranjit olan biri olarak ben kapalı kullanıcam sanırım.
Okulun ilk günü rahat olsun istedim. Bu sebeple tayt kıvamında kumaşı oldukça rahat bir pantolon ve topuklu olmasına rağmen oldukça rahat bu botları tercih ettim. Havanın yağmutlu olması da bot tercihimde bir başka etken.
Üstteki kazağımı çok seviyorum. Ne zaman spor bi tarz yakalamak istesem imdadıma yetişiyor.
Evet okulun ilk günü benden bu kadar.
Benimle Kalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder